SOBRE NOSALTRES

La teva botiga de barri

Som un supermercat de proximitat, adaptat a la clientela de la zona per tal d’oferir-te un tracte proper i familiar. Disposem d’un ampli catàleg de productes etiquetats segons criteris de salut perquè puguis fer la teva compra de la manera més saludable, prioritzant els productes frescos i locals. Als nostres establiments, trobaràs més de 20 000 referències i més de 1000 productes de marca pròpia amb la millor relació qualitat-preu. Tenim més de 1100 botigues repartides per tot Espanya.

Missió

Busquem la satisfacció dels nostres clients oferint productes saludables de qualitat juntament amb una atenció personalitzada.

Visió

El nostre objectiu és convertir-nos en un model de supermercat de proximitat referent al sector dels productes frescos i locals.

Valors de marca

  • Productes saludables
  • Òptima relació qualitat-preu
  • Responsabilitat i compromís amb el nostre entorn
  • Servei personalitzat i proper
  • Gran capacitat de resposta i dinamisme

La nostra història

El nostre grup HD Covalco va ser pioner a crear el concepte de «compra saludable» el 2008. La idea era brindar al consumidor l’oportunitat de generar hàbits alimentaris saludables des del primer pas: la compra.

Des d’aleshores i sempre en constant evolució, ens hem adaptat a les necessitats del client amb l’objectiu d’oferir-vos una òptima experiència de compra: atenció personalitzada, relació qualitat-preu, i els millors productes.

La nostra història es remunta a fa més de vuitanta anys i, des d’aleshores, hem estat en constant expansió gràcies a la confiança dels nostres clients.

1930
1972
1978
1979
1979-1982
1986
1995
1996
1998
2000
2003
2004
2006
2008
2010-2012
2013
2014
2015
2017
2018

1930

El fundador, Josep Saperas, comença l’activitat en un petit establiment d’ultramarins a Granollers, Barcelona.

1972

Amplia el seu negoci adquirint diversos comerços sota el nom Comercial Saperas.

1978

Es constitueix la societat Coaliment Penedés, reforçant així la seva presència a Catalunya.

1979

S’unifiquen tots els establiments de Comercial Saperas sota la marca Coaliment.

1979-1982

Amplia la cobertura adquirint la cadena de supermercats Centi. Poc després neixen les ensenyes Timy’s, Cronos i Bon Mercat, convertint-se així en uns dels distribuïdors d’alimentació més grans de Catalunya.

1986

Es constitueix la societat Distribución General Alavesa S.A., reforçant així la seva presència a la zona nord.

1995

Neix el Holding de Distribución (HD) Covalco S.A., des d’on se centralitzaran l’expansió i la millora del servei als clients.

1996

Neix la marca pròpia Coaliment que, juntament amb la ja establerta marca Cascales, passarà a reforçar l’assortiment de referències.

1998

Comença a donar cobertura nacional, per prestar servei a tota la zona de Llevant. Adquireix la societat Central Distribuidora Sarrió, passant-se a anomenar Coaliment Valencia.

2000

S’associa amb la societat Castillo del Barrio i neix Coaliment Andalucía. Amplia la cobertura a tota la zona sud amb l’ensenya Bon Mercat.

2003

Adquireix un centenar de supermercats franquiciats i cash & carry, a més d’una plataforma logística situada a Terol. Coaliment Aragón passa a cobrir gran part de la zona centre d’Espanya.

2004

Amb Coaliment Castilla, reforça la presència a la zona centre d’Espanya. Adquireix el 100 % de la societat Curiel y Díaz.

2006

Adquireix la cadena d’alimentació aragonesa 7 Alimentación 7. A més, posa en marxa la nova plataforma logística de Riudoms, Tarragona.

2008

S’integra al Grup IFA espanyol. El Grup inicia el projecte anomenat «Compra saludable» per apostar per la salut com a element diferenciador.

2010-2012

Reforma els seus centres cash & carry, passant de Bonmercat a la nova ensenya Comerco, i focalitzant-se al canal de l’hostaleria.

2013

Neix Trady’s, una nova línia de supermercats que aposta pel concepte de proximitat i conveniència. Tanca l’any amb prop de vuitanta noves obertures al segment de supermercats.

2014

Adquireix la cadena de distribució andalusa Caro Ruiz i es posiciona com a líder a Andalusia.

2015

Neix Comarket, un nou concepte de cash obert a tots els públics. Realitza un total de nou obertures repartides entre les zones de València, Catalunya, Sevilla i Guadalajara.

2017

Durant aquest any, el grup continua el pla d’expansió i augmenta el nombre de botigues i de clients.

2018

Neix Vitem&Co, un nou concepte de supermercat on pots fer una compra saludable i econòmica. HD Covalco es posiciona com el primer operador d’Espanya en cash & carry i el segon en nombre de franquícies.